Obchodné podmienky
- Ako objednávať
- Spôsob platby za tovar
- Zaisťovacie prostriedky
- Zľavy z ceny
- Spôsob dodania tovaru
- Dodacia lehota
- Cenník doručenia
- Kontaktné a bankové údaje
- Doprava a sklad
- Storno objednávky
- Záručné a reklamačné podmienky
- Výhrada vlastníckeho práva
- Ochrana osobných údajov
Ako objednávať:
- V internetovom obchode PLOTMARKET.sk môže zákazník nakupovať na základe vytvorenia platnej záväznej objednávky rôznymi formami:
- Ako registrovaný zákazník
- Ako neregistrovaný zákazník
- E-mailom, zaslaným na amonit@amonit.sk
- Telefonicky na 0911 626 452
- Objednávka obsahuje povinné položky (označené *), ktoré je potrebné vyplniť, inak sa objednávka nemôže zrealizovať.
- Ak dodacia a fakturačná adresa nie je rovnaká, je potrebné v objednávke tieto adresy presne vypísať.
- Všetky prijaté objednávky od zákazníkov sú považované za záväzné.
- Po prijatí objednávky je zákazník informovaný mailovou správou, príp. aj formou SMS.
- Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien. O tejto zmene však zákazníka budeme informovať vopred.
Spôsob platby za tovar:
- Poštovou šekovou poukážkou.
- Na faktúru so splatnosťou 14 dní pre zmluvných zákazníkov.
- Platbou vopred na účet.
- Platbou pri prevzatí tovaru (na dobierku).
- Pri platbe vopred bude tovar rezervovaný. Zabalený a zaslaný však bude až po pripísaní úhrady na účet predávajúceho.
- Pri úhrade dobierkou bude tovar zaslaný ihneď po skompletizovaní objednaného tovaru v sklade.
- Ku každej zásielke priloží predávajúci faktúru za tovar ako účtovný doklad.
- V prípade objednania tovaru, ktorý sa bude vyrábať na zákazku alebo to bude dohodnuté vopred, účtujeme zálohu.
- Zálohovú faktúru zašleme na vašu mailovú adresu.
- Výroba sa začne až po pripísaní zálohovej platby na náš účet.
Zaisťovacie prostriedky
- V prípade zmluvných zákazníkov pri nedodržaní lehoty splatnosti uvedenej na faktúre je kupujúci povinný zaplatiť úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania.
Zľavy z ceny:
- Pri objednávke nad 1.700 EUR bez DPH – náklady na dopravu na Slovensku a v Českej republike zadarmo.
- Obchodníci, ktorí nakupujú od nás tovar pre ďalší maloobchodný predaj, majú možnosť nakupovať za veľkoobchodné ceny. Veľkoobchodné ceny sú určené cenníkom, ktorý získa obchodník po dohode o spolupráci.
- Tento spôsob nákupu sa riadi ustanoveniami Veľkoobchodných podmienok.
Spôsob dodania tovaru:
- Kuriérnou službou – doručenie priamo na adresu zákazníka, prípadne na adresu, ktorú uvedie v objednávke.
- Osobným prevzatím tovaru v sklade v Bratislave, Stará Vajnorská 37. Kontakt na sklad: 0903 404 718
- V prípade objednávky na dobierku je zákazník povinný tovar prevziať a zaplatiť. Ak tak neurobí, je povinný predávajúcemu uhradiť vzniknutú škodu a to všetky dopravné a súvisiace náklady.
- Vyhradzujeme si právo na zmenu dopravných nákladov v prípade neštandardných zásielok alebo dodacích podmienok. Cenu dopravy v tomto prípade oznámime zákazníkovi pred dodaním.
- Individuálne ceny dopravy sa určujú pri neštandartných rozmeroch, či vyššej hmotnosti zásielok. Týka sa to plotových prvkov, ktorých aspoň jeden z rozmerov presahuje 251 cm (napr. panely Tempofor v šírke 350 cm), tovar je vyrobený z ťažkých materiálov (napr. všetky typy betónových produktov) alebo sa jedná o zákazkovú výrobu (napr. drevené stĺpy, brány, prútené ploty, ap.). V takomto prípade informujeme zákazníka o dopravných nákladoch zvlášť. Zároveň neplatí doprava zadarmo pri objednávke nad 1.700 €.
Dodacia lehota:
- Objednaný tovar bude dodaný obvykle do 1-2 pracovných dní od odoslania tovaru zo skladu.
- O odoslaní tovaru budeme zákazníka informovať mailovou správou, telefonicky, príp. SMS.
- Ak si zákazník objedná viac druhov tovaru a niektorý z nich nie je na sklade, zásielka sa pripraví a pošle až po dodaní všetkých tovarov na objednávke, ak sa nedohodne inak.
- Ak však tovar nemáme v čase objednávky na sklade, termín dodania sa môže predĺžiť, maximálne však na 1 - 7 týždňov od prijatia platby, či prijatia objednávky na dobierku.
- O prípadnom zdržaní vybavenia objednávky budeme zákazníka informovať, prípadne zákazníkovi ponúkneme inú alternatívu vyriešenia.
- Ak nedokážeme vybaviť objednávku, vrátime zákazníkovi platbu za nezrealizovaný tovar.
- V prípade, že do 2 dní od obdržania informácie o tom, že bol tovar zaslaný, zákazník tovar neobdrží, mal by nás na to upozorniť telefonicky 0911 626 452 alebo e-mailom: amonit@amonit.sk.
Cenník dopravy:
Spôsob dodania | Objednávka nad 1700 € | Objednávka do 1700 € |
---|---|---|
Kuriérom na Slovensko: | Zadarmo | 40 € |
Poštový balík (do 15 ks) na Slovensko: | Zadarmo | 10 € |
Kuriérom v Českej republike: | Zadarmo | 1 100 Kč |
Dodanie v EÚ: | Dohodou | Dohodou |
Nadrozmerné zásielky: | Dohodou | Dohodou |
* Uvedené ceny sú bez DPH PREVZATIE TOVARU V SKLADE na adrese Stará Vajnorská 37, Bratislava (Kontakt: 0903 404 718)
- Otváracie hodiny: v pracovné dni 8.00 - 16.30 hod.
- Vyzdvihnutie tovaru sa môže uskutočniť iba na základe vopred zrealizovanej objednávky a po dohodnutí s dodávateľom.
- Cena dodania: ...0 EUR
- Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť ceny poštovného a balného v prípade zmien cenníka služieb alebo podmienok dodania služby.
Pletivá - doprava a sklad:
Pletivá a doplnky majú špeciálne podmienky doručenia, z dôvodu ich rozmerov a hmotnosti. Platia preto pre ne iné podmienky dodania:
- Objednaný tovar bude dodaný obvykle do 48 hodín od odoslania tovaru zo skladu.
- O odoslaní tovaru budeme zákazníka informovať mailovou správou, príp. SMS.
- Tovar si môže zákazník prevziať aj osobne. Adresa skladu s plotmi je: Sklad plotov: Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava, kontakt: 0903 404 718
- Náklady na dopravu sa môžu určiť individuálne, podľa celkovej hmotnosti zásielky a cplatného cenníka prepravcu. Zákazníka o cene informujeme vopred.
- Ďalšie podmienky platia rovnako ako pri iných druhoch tovaru.
Kontaktné a bankové údaje:
- Kontaktné údaje: AMONIT s. r. o.
- Sídlo spoločnosti: Hlavná 83/41, 925 28 Pusté Úľany
- Sklad a predajňa plotov: Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava
- Registrácia: Okresný súd Bratislava I., vložka č.: 50628/B, oddiel: Sro
- IČO: 43983278
- DIČ: 2022540322
- IČ DPH: SK2022540322
- E-mail: amonit@amonit.sk
- Telefón: 0911 626 452
- Bankové spojenie: • Bankové spojenie na Slovensku: • Tatra banka a.s. • Číslo účtu: 2627029893 / 1100 • SWIFT Banky: TATRSKBX • IBAN: SK42 1100 0000 0026 2702 9893
- Bankové spojenie pre Českú republiku: • FIO banka • Pre platby v EUR: • Číslo účtu: 2300060768 / 2010 • Pre platby v Kč: • Číslo účtu: 2500060770 / 2010
- Variabilným symbolom platby je číslo objednávky
Storno objednávky:
- Objednávku môže stornovať zákazník najneskôr 12 hodín po odoslaní objednávky, telefonicky +421 (0) 911 626 452 alebo e-mailom: amonit@amonit.sk
- V zmysle zákona § 7 Zákona č. 102/2014 Z. z.o ochrane spotrebiteľa o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov má zákazník právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy.
- Bez uvedenia dôvodu nieje možné vrátiť tovar, ktorý už bol rozbalený.
Záručné a reklamačné podmienky:
- Na predávaný tovar sa vzťahuje záručná doba, určená zákonom (ObčZ) 24 mesiacov odo dňa nákupu. Záruka zaniká, ak bol tovar mechanicky poškodený alebo zničený neodbornou manipuláciou zákazníka.
- Predávajúci neručí za dodržanie dodacieho termínu v prípade zavinenia zo strany prepravnej spoločnosti.
- Predávajúci neručí za prípadné nedodanie tovaru, ktoré bolo zapríčinené vinou výrobcu (distributéra) tovaru vinou nepredvídateľných okolností.
- Pri reklamácii musí zákazník spolu s reklamovaným tovarom predložiť aj kópiu faktúry od AMONIT s.r.o.
- Reklamáciu musí zákazník predložiť výhradne písomne.
- Reklamácia musí obsahovať presný popis závady.
- Telefonicky mu môžu byť poskytnuté iba informácie o spôsobe predloženia reklamácie a to v pracovných dňoch od 14.00 do 21.00 hod.
- K reklamácii sa vyjadríme najneskôr do 30 dní.
- Reklamovaný tovar je potrebné dodať na adresu: AMONIT s.r.o., Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava
- Oprávnená reklamácia bude vybavená formou výmenou tovaru za rovnaký alebo za iný tovar v rovnakej hodnote, prípadne vrátením ceny tovaru.
Výhrada vlastníckeho práva:
- Vlastníctvo k veci prechádza až zaplatením jej ceny.
- Kupujúci súhlasí s tým, že v prípade ak nedôjde z jeho strany k uhradeniu faktúry predávajúci sa môže dožadovať vrátenia dodanej veci.
Ochrana osobných údajov:
- Odoslaním objednávky kupujúci udeľuje predávajúcemu so spracovaním osobných údajov uvedených v objednávke v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení jeho neskorších zmien a doplnkov za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutú na plnenie zmluvy predávajúcim.
- Poskytnutie osobných údajov kupujúcim je dobrovoľné.
- Kupujúci má právo svoj súhlas odvolať, a to písomnou formou na adresu sídla predávajúceho.
- Pri registrácii sa môže zákazník rozhodnúť, či súhlasí s prijímaním informácií a noviniek mailom alebo formou SMS od spoločnosti AMONIT s.r.o.(marketingové účely).
- Ak si zákazník rozmyslí, že nechce dostávať mailové alebo SMS správy stačí ak sa mailovou správou odhlási z databáze a ďalšie správy už neobdrží.